zondag 4 maart 2012

Mijn eigen schilderkunst!

De Afrikaanse stijl in de woonkamer en onze slaapkamer had ik vorig jaar wel zo'n beetje gehad!Dus er moest het een en ander gepimpt worden hier in huis en ik moet eerlijk zeggen,met wat creativiteit en weinig kosten kun je leuke dingen doen!Dus ook aan de muur moest iets anders komen...
Zo ging ik te samen met 2 vriendinnen aan het schilderen 1 avond in de week bij een  andere vriendin...tekenen en schilderen is me altijd wel al goed afgegaan,zit een beetje in de genen blijkbaar!Maar schilderen op een doek van 100x100 op een schildersezel met olieverf en paletmes was iets wat ik nog nooit had gedaan en het ging me niet slecht af al zeg ik het zelf!
De nachtelijke 'blauwe waas'op mijn eigen "Duijssens"heb ik maar achterwege gelaten daar de afbeelding al hangend boven het bed voor zich spreekt.
Na zo'n 3 1/2 avond was ik al klaar,dus gelijk maar een rose pioenroos voor boven de bank in de woonkamer erbij geschilderd.....
We hebben zeeer genoten en zowel in de hitte/kou en regen en onweersbui buiten bij haar onder de overkapping staan schilderen!
Ook de andere creaties van mijn vriendinnen waren niet mis!

Wil jij ook een mooi schilderij,ga gewoon eens aan de slag!Je kunt vaak meer dan dat je zelf denkt en waar een wil is is een weg zeg ik altijd maar!Cindy zelf maakt prachtige schilderijen ook!Ze kan werkelijk waar alles schilderen in alle stijlen,helaas heeft ze niet alles op haar site geplaatst want ze heeft nog zoveel moois gemaakt.....www.galerijcindy.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!