zaterdag 19 mei 2012

Tip voor 't maken van Cakepops...

Op Hemelvaartsdag had ik voor de High Tea Party van de dochter van mijn vriendin
Cakepops gemaakt om 'n klein steentje bij te dragen...

Dit was de 2de keer voor mij en al doende leert men!
Ik had 't beslag van een pak cakemix stracciatella gebruikt,
bij de 2de helft van het beslag wat rode voedingskleurstof er doorheen voor een rose cake-effect te krijgen en deze ronde geen chocoladeglazuur in zakje gekocht,maar in de magnetron een tablet witte chocolade gesmolten...
De bijgeleverde lolly-stokjes waren ook geen succes...de pops vielen er met het 'dompelen'snel vanaf dus gewoon de spitse kant van sate-prikkers gebruikt...stukken voordeliger in aanschaf overigens!
Nadien de pops even in de vriezer zodat ze lekker koud zijn waardoor de gesmolten chocolade met dip eerder hard wordt!

Verder had ik voor de kleurafwisseling deze keer rose glazuur gebruikt en voor 't gemak wel  uit zo'n kant en klaar zakje...


                                                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!