zondag 22 juli 2012

Flashback...ofwel mijn nieuw gehaakte e-readerhoesje


Voor mijn nieuwe e-reader weer een hoesje gehaakt.Deze is stukken netter/steviger als de gestolen versie,al moet ik zeggen dat ik het andere hoesje,ondanks dat  eigenlijk een proeflapje was om weer wat in het haakgebeuren te komen destijds toch dichter in de beurt van een Oilily-look vond;



Maar goed,bovenstaand hoesje is vast ergens in Duitsland weggegooid en mijn reader zal wel aangeboden worden op een soort van Duitse marktplaats/of Ebay.....

Zo en nu lekker even genieten nog van mijn 'boek'onder het genot van een glas verse muntthee uit eigen 'tuin'(pot) voordat we nog even lekker weg gaan op mijn allerlaatste vakantiedag!

Vervolgens hopen dat dan maandag het politie-rapport binnen valt en onze tussenpersoon van de verzekering weer terug is van zijn vakantie,zodat er definitief een punt achter gezet kan worden....
In elk geval is ook deze reader weer beschermt tegen de sleutelbos in mijn tas die zo niet tussen het orginele hoesje en het scherm kan komen.....

11 opmerkingen:

  1. geniet maar lekker nog van je laatste vakantie dag...het weer zit in elk geval mee. ik vind je nieuwe hoes ook prachtig hoor!!!!, je e-reader wordt goed beschermd zo, en ik hoop dat de verzekering mee zal werken, zodat je het niet al te veel kost.
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hoop dat je nog een heerlijk dag hebt. En lang kunt genieten van je E-reader, Het hoesje vind ik superrrrrrrrrrrr mooi.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je daar niet vrolijk van wordt... zo fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O o o wat mooi! Als ik in real-life mensen probeer uit te leggen waarom ik zou willen leren haken begrijpen ze niet waarom, maar hierom dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk hoesje! Goed idee trouwens: ik heb ook een E-reader met zo'n harde kaft er om heen, maar er kan inderdaad nog van alles tussen kaft en E-reader terecht komen. Misschien moet ik ook maar eens over een hoesje na gaan denken...

    Succes met de verzekering en veel plezier van je nieuwe reader én hoes!

    groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk! Mooie vogeltjes applicatie van HEMA ook; ben ik van van! Bewaar 'm nog even voor een geschikt project :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb je goed gezien!Hem destijds daar al gekocht en gelukkig hadden ze hem nog steeds,vind ze zo schattig!

      Verwijderen
  7. Ja dat klopt de applicatie is van de Hema,blij dat ze hem nog steeds hadden want ik vond hem zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt allemaal voor de leuke reacties en met de verzekering komt het hopelijk ook wel goed....ach er zijn ergere dingen toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een heel leuk hoesje gemaakt!! En de vogeltjes erop maken het helemaal áf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sorry I dont understand everthing, but the cover is just lovely! I am also very happy with my e-reader. I didn't think of crochet a cover, great idea! Best regards, colette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!