zondag 12 augustus 2012

Bye bye Hyves!...bye bye Hyves kookhoekje!



Ohhhh wat heb ik nu toch gedaan!;-)Vanmiddag  kwam het in ene in me op om dan maar MIJN
Hyves kookhoekje op te zeggen...na 5 jaar bloed,zweet en tranen er in gestopt hield ik het voor gezien!Het was goed,het was leuk,maar nu was het dan onderhand ook wel weer mooi geweest......
Tijd om afscheid te nemen evenals van mijn persoonlijk profiel.
Want laten we eerlijk wezen.....Hyves is zooooo 2008!ha,ha,ha....

In 2008 begon ik er aan en ik heb er vele leuke herinneringen aan,zoals een uitnodiging op de opening van het Aspergeseizoen in het spoorwegmuseum in Utrecht met bekende koks,etc.etc.
Van zo goed als 20.000 leden was het het afgelopen jaar al teruggelopen naar een dikke 16.000
Er zat geen leven meer in de brouwerij(niet dat er dat zoveel inzat met ZOveel leden,ik was zelf voornamelijk degene die de kar kon trekken,maar goed....ik had er lol in)Het teruglopende aantal leden zal mede ook komen doordat Hyves zelf ook een beetje aan het 'doodbloeden'is en tegenwoordig meer een opstartertje is voor kinderen/tieners nadat ook zij de grote stap maken naar het wereldwijde Facebook!

Heb het zojuist overgedragen aan een vrouwelijk lid die wel interesse had,hopelijk kan zij er nog wat nieuw leven in blazen....ik wens haar veel succes!
Dag Hyves kookhoekje....dag persoonlijke Hyves!Het was goed en het was mooi...tijd voor weer wat nieuws!

4 opmerkingen:

  1. FB is nu heel hot!!!, straks krijg je weer wat nieuws en gaan we allemaal daarheen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo een lange tijd en nu dan overgedragen aan een ander! ik doe ook een publieke site beheren samen met een andere hyves dinneke, maar dan op psp gebied. we bestaan in september 2 jaar. maar er gaat zeker veel tijd in zitten. maar je hebt gelijk hyves is aan het minderen, wij hebben er geen last nog van we hebben een beperkt aantal leden. die alleen binnenkomen als ze ook regelmatig meedoen.
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach weet je...t was leuk en nu is het mooi geweest!Tijd voor wat anders.....

      Verwijderen
  3. Grappig, kom net van mijn hyvers en dacht.... Het gaat hem niet meer worden.... Ik had nog het idee dat het allemaal wel weer terug zou komen, maar is niet zo... Ik hou mijn persoonlijk profiel nog wel even, dit omdat de kinderen er nog op zitten.... Maar je merkt dat ook die langzaam aan al naar fb gaan....

    Dingen komen en dingen gaan....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!