dinsdag 25 september 2012

Mijn gehaakte Tilda is klaar!!!



Ja vandaag heb ik de laatste dingetjes afgemaakt aan haar....en is ze niet mooi geworden?!?!Ik vind d'r helemaal geweldig!(Alleen nu ik d'r op de foto zie valt het me op dat ik de l-arm net iets anders aan had moeten zetten zodat de overgang van de 2 kleuren niet zichtbaar was aan de voorzijden....jammer,grrrrrr!)




Nu hangt ze lekker te pronken in de woonkamer....

Aan die 'rommelige kapstok'zou mijn man zeggen,ha,ha,ha...die vind daar helemaal niets aan!
Ach ja 'mannen komen nu eenmaal van Mars';-)





Patroon van Carola Herbst voor de liefhebbers!

PATTERN from Carola Herbst for those who want!


12 opmerkingen:

  1. You write on one blogg the patern is free on your blogg,and when I come here you want money for it ...Hmmm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It WAS for free for a long time,but I've stopped with that...you can buy the pattern in the link above if you have interests and that's not from me..I'm not gonna give it away anymore or sell it and if you really like her is that you have to pay for it anyway,it's worth it....

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al 2 Tilda 's gemaakt maar ik heb geen idee hoe ik hier een foto moet plaatsen helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Shila,even de foto's doormailen naar mijn mailadres ahvandenbroek@gmail.com ;-)

      Verwijderen
  4. Ik heb ze doorgemaild intussen ,bedankt. Ik hoop dat ik het goed heb gedaan. gr. Shila

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angeline,

    Even een vraagje over de link naar het Tilda-patroon. Ik heb het idee dat ik via deze link alleen een engels patroon kan kopen. Ik meen me vaag te herrinneren, dat jij het patroon daarmaals in het Nederlands op je blog had staan..?
    Zo ja, kan ik het patroon dan bij jou bestellen? Ik wel er best voor betalen hoor. Ik hoor graag van je.
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello I am Brazilian and I do not know how I could be buying the pattern of tilda doll, could you send me by email? Thank you
    glorinha72@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. This pattern is not for free and only to buy...I'm not allowed to send it to you because of the rights of the designer of this pattern,you can buy it over here https://www.etsy.com/listing/97593447/amigurumi-angel-crochet-pattern and pay directly with creditcard or paypal,after that you will get the pattern directly from the designer Carola herbst by email.if you don't have the possibillity to pay with creditcard or haven't got a paypal account than maybe one of your friends/family who will buy it for you ;-)

      Greats and succes!
      Angeline

      Verwijderen
  7. ik vind de Tilda zo prachtig maar zou ik mogen weten hoe je de haren gehaakt hebt. Zou je erg dankbaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind de Tilda zo prachtig maar zou ik mogen weten hoe je de haren gehaakt hebt. Zou je erg dankbaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!