vrijdag 28 september 2012

Photo Challenge on Friday "Herfst"

De Challenge van deze week was Herfst

Deze prachtige boom staat in de kasteeltuin bij ons hier in het dorp!Gelukkig is de Herfst nog niet zo ver ingetreden als hier op de foto en scheen vandaag heerlijk het zonnetje hier in het Zuiden des lands!
Deze foto heb ik afgelopen Herfst gemaakt,want vanwege tijdgebrek vanwege het vele werken,het afmaken van mijn Tilda,e.d schoot het er deze week bij in om met mijn camera op pad te gaan EN we hebben nog niet die mooie herfstkleuren vandaar....

15 opmerkingen:

  1. Mooie foto zeg!
    Vind de herfst echt wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige boom is dat, die is vast heel erg oud....
    Is het een eik??

    Ik kom met het linkje volgens mij wel op de goede plek, dus is het linkje wel gelukt!!
    Hele mooie foto.

    Groetjes en fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij wel ja....fijn dat de link dus toch werkt!;-)

      Verwijderen
  3. Prachtig om de foto zo van onderaf te nemen,apart effect krijg je op deze manier.Verder nog complimenten voor je gehaakte Tilda,wat een beauty en 1000x dank voor de beschrijving,misschien waag ik me er nog aan,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een enorme mooie foto,
    nou wilde ik kijken bij het gevouwen zwaantje dat geeft ie in mijn leeslijst aan...........grrr ik zie hem hier niet te staan. kan het zijn dat jij hem weg hebt gehaald?? lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had hem weer even onder concepten geplaatst voor het geval dat ze in hun hotel wifi hebben en ?!!? het zou zien,al is die kans bij haar eigenlijk 0,5% ha,ha;-)

      Verwijderen
  5. Dit is echt een magnifieke foto, wow...
    Als we meer om ons heen kijken zien we de mooiste dingen!

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwwwwwwwwwwww wat een schitterende foto meis!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ok, als het dan toch herfst moet worden genieten we ook maar van de prachtige herfstbomen. Dat wordt lekker veel foto's nemen. Hopelijk ga je daar nog wat tijd voor krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wel een héle mooie foto, als dit geen herfst is:-))!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterde foto Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een mooie boom/foto!
    Je zou er zo in willen klimmen... Mooi uitzicht zal dat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi beeld!!!! Ongelofelijk mooie kleuren!
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!