maandag 3 september 2012

Woordvertificatie uitzetten,doe mee!

Woordverificatie uitzetten?






Sinds een paar dagen zijn de letters die je soms moet overtypen als je wilt reageren op een blog nog ingewikkelder geworden. De woordverificatie (zo heet het) bestaat nu zelfs uit twee woorden en dan ook nog in zwart/wit en cijfers. Erg ingewikkeld/moeilijk te lezen en ook niet zo uitnodigend om een reactie achter te laten.
Ik heb wel eens dat ik na enkele pogingen nog niet verder kom en dan laat ik een reactie maar achterwege. Jammer.

Zelf heb ik al een poos de woordverificatie uitstaan en ik heb nog nooit een spambericht gehad!
Dus bij deze een oproep aan jullie: vind je het ook zo vervelend om steeds te moeten puzzelen met die letters, zet het dan uit!

Het gaat als volgt:

Als je de nieuwe interface gebruikt:
- Ga naar instellingen, berichten en reacties, woordverificatie weergeven: nee
- Sla je instellingen op

Als je de oude interface gebruikt:
- Kies nu "instellingen"- Dan de balk eronder "reacties" en vervolgens kun je woordverificatie op "nee" zetten.
Wil je toch eerst zien welke reacties je krijgt voordat ze op je blog verschijnen dan kun je "reacties moderaten: altijd " instellen.
-Sla je instellingen op


Ten slotte nog een button die je kan kopiëren om meer mensen te bereiken met deze actie :)
 
Deze kun je aan de zijkant van je blog plaatsen met een link naar dit bericht!


Bovendien kan iedereen nu ook een reactie op mijn blog plaatsen,ook mensen die geen blog account hebben!
 

13 opmerkingen:

  1. hallo, angeline dit is ook onder andere een probleem waar ik ook mee zit ik kan bijna op geen een blog meer reargeren wat zo jammer is zal dit eens proberen deze handelingen als het me lukt hopenlijk werk het dan weer!
    groetjes en bedankt leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar, was ik weer volgens mij is het gelukt maar ja dat kun je zelf zo lastig checken he
    is het goed dat ik je button op mijn blog plaats ?
    groetjes fijne dag en nogmaals bedankt!

    leon10

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neee natuurlijk is dat helemaal niet erg,ik heb 99% van bovenstaande tekst ook weer gekopieerd van een blog waar ik dat zag en ook de afbeelding als je daar op klikt met de link hiernaar in de zijkant bij het blog menu.Zij had dat zo en vroeg net als in dit bericht(wat dus grotendeels van haar is)om er allemaal aan mee te doen.Dus GRAAG....als we dat met vele doen,kunnen we het bloggen alleen maar aangenamer maken toch?;-)

      Verwijderen
  3. Ha! Nog één erbij! Welkom bij de club-zonder-robot-filter! :-) Fijn zo. Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, irritant!!! Zal eens nakijken of het bij mij uit staat. Hopelijk wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja superirritant! Zelf krijg ik wel af en toe een spambericht. Soms een paar dagen achter elkaar en dan ben ik er weer een paar weken vanaf. Vind het minder storend als de verificatie dus laat het maar zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeel irritant! Bedankt voor je uitleg, heb het meteen uitgezet. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mij staat dat al vanaf dat ik ben begonnen met bloggen (2007) uit...het meest irritante wat er bestaat gggrrrr. IDD je kunt bij diverse blogs niet meer reageren omdat het nu NOG lastiger is geworden. Ik zet de button ook op mn blog, samen staan we sterk haha.

    Groetjes van Marian uit Thailand (een nwe volgster)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank je voor de tip, als het goed is staat hij nu uit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel! Nu heb ik het ook uit kunnen zetten! Maakt het reageren inderdaad een stuk leuker en sneller!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Angeline, ik heb ook een periode mijn woordverificatie uitgetzet, maar helaas... Ik kreeg zeker 10 spam berichten per dag! Ik hoorde van een mede-blogger dat het te maken heeft met je aantal blogbezoekers, ze pakken liefst de meest-bezochte blogs. In elk geval heb ik hem helaas weer aan moeten zetten, maar hoop toch heel erg dat je blijft reageren hoor! Liefs Sascha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sascha,ja ik word er de laatste dagen helemaal gek van af en toe...pfff ooit 6 op een dag en allemaal in oudere berichten!Zit er ook weer aan te denken om hem weer aan te zetten....helaas...en ehhhh natuurlijk blijf ik toch reageren ondanks de woordvertificaties,ha,ha...;-)grtzzz en een fijn weekend!

      Verwijderen
  11. Na een jaar ga ik dit weer eens op mijn blog plaatsen, met een link naar je uitleg!!!!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!