woensdag 31 oktober 2012

Gone wild!


Jawel na een 'jacht' van 15 1/2 uur had ik hem schoon aan de 'haaknaald'deze Rhinka the Rhino van Pepika.
Geen loslopend wild hier in huis!;-)ha,ha...

Zag haar en was gelijk verkocht,alleen ben ik bang dat mijn dochter nu de jacht hierop geopend heeft voor op haar kamer voor haar kettingen,e.d,dus de bestemming is gewijzigd,maar goed zo blijft mijn 'jachttrofee'wel in huis om zo nu en dan zelf nog eens te kunnen bewonderen:-)


Door het zonlicht wat binnen viel(gelukkig),komt de kleur niet helemaal over zoals die is op de foto,hij is zacht lila van kleur.Vandaar hierboven nog een keer het origineel van het patroon.
Het was een heerlijk project om aan te werken....

39 opmerkingen:

  1. Whahaha! Helemaal geweldig!
    Ze gaf zich kennelijk niet zomaar gewonnen, des te groter is het overwinningsgevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Wow Wow Wow!!!!!!!

    Ik vind Rinkha werkelijk schitterend!!!!
    Tjeetje Angeline wat is die ontzettend leuk!!!!

    Het was de "jacht" meer dan waard!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die superleuk zeg. Ik vrees dat je er nog eentje voor je dochter zult moeten maken.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha...die heeft deze al ingepalmt!Zo zie je maar...kan op een kamer van een klein kind maar een groot 'kind'van bijna 18 jaar wil hem ook nog wel op d'r kamer;-)

      Verwijderen
  4. Super, super leuk, daar ga je er meer van maken, een echte blikvanger,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ♥ wat een beauty zeg dit is de tijd meer dan waard......heel erg gaaf!!!!!
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat een geinig ding!

    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was wel een flits-jacht dan maar wat een resultaat.
    Helemaal geweldig
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Zoiets lijkt me ook nog eens leuk om te maken- en vooral om te hebben;)

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie geweldig!!!!
    Moet ik onthouden!
    Ik ben nu druk aan het haken aan een tilda van jou...zo knap dat je er een patroon van hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh leuk!Vergeet me niet een foto te sturen?;-)

      groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  10. Wat mooi en zoooooooo origineel! Heel erg leuk met de kettingen eraan, ik denk dat je maar nog eentje moet maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh hij is echt heel leuk geworden Angelina, ik moet ook maar eens beginnen hihi. Heb bijna mn 2e deerhead af.......en dan aan de slag met iets nieuws DIT is helemaal te gek.

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WWWWWAAAAAHHHHHH. Die is té leuk voor jou/je dochter !!! Geef mij m !!!??? Hahaha
    Die is ECHT LEUK !!!! Ik heb m ook al ergens gespot; maar ben echt nog veeeeel te druk met andere dingen om af te h(m)aken. MMMMMMMMM....ik houd m in gedachten..... Hoeveel vulling ging hierin zeg ?! Mens, je kunt fantastisch haken !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha die Pascale!Helaas,ik ben stiekem al blij dat Kelly hem wil hebben zodat hij toch mooi hier in huis blijft,had hem eigenlijk als kraamkadootje bedoeld voor iemand die in Maart een meisje krijgt,helaas...? maak ik er nog een of wat anders:-),duurt nog even....
      Wat er aan vulling in ging viel reuze mee ondanks dat het een behoorlijker kop is!

      grtzzz

      en ehhh heb al zin in ons haakavondje weer bij Gerda!

      Verwijderen
  13. Meis, wat leuk is 'ie geworden !!!!!!! Super !!! 'k Ga zo es even kijken bij die Pepika!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oww, als ik je dochter was dan hing hij nu ook op mijn kamer ;-) Echt geweldig die neushoorn. Hoe kom je op het idee????

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik liep met stom toeval tegen dit patroon op op internet,dus kon het niet laten om te kopen;-)

      groetjes

      Verwijderen
  15. die is leuk,dus dat wordt hog een keertje een of meer haken......

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OO..wahahaha...die is GE-WEl-DIG!! Wat een gaaf ding zeg..ja als ik dochter was, zou ik de jacht ook direct openen:-)!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeeh wat super super mooooooooi zeggr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Dergelijke gordijnen ook als ik! Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha...Luna I think the language translation did something wrong!So funny what you have 'written'over her translated in Dutch....I can't get out what you have mean with this;-)ha,ha,ha....but it's surely nice what you've wanted me to tell!:-)


      greats
      Angeline;-)

      Verwijderen
  19. Zo mooi geworden in het grijs, net echt he.....als je nou maar kunt slapen...of je dochter natuurlijk. Trusten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha,ha,hij is lila en hangt op een lila/licht paarse muur!Maar dat mag de pret niet drukken;-)!Komt ook doordat de lichtinval op de kamer niet zo denderend was vanwege het grauwe weer buiten:-)...

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!