zondag 18 november 2012

Gehaakte sjaal,en....en....;-)



Deze sjaal kwam ik tegen op het Duitse blog  Soranis en vond ik erg mooi, met daarbij een link naar Dawanda waar zij haar patroon hiervan verkocht.....Ze heeft hem zelf in effen kleuren gehaakt met bijpassende vingerloze handschoenen.

Het patroon kun je hier bij haar kopen

Ik koos voor de gemeleerde wol van de Wibra,Sanna  genaamd van 2,29 met de petrol kleur erin zodat hij mooi bij mijn nieuwe trui zou passen.
Want om nu binnen met zo'n dikke sjaal rond te lopen zag ik niet zitten....Een ruime halve bol was voldoende voor dit leuke sjaaltje!Geen geld toch?!!?Ja en met handschoenen loop je binnen ook niet rond dus die heb ik achterwege gelaten:-)



Overigens lag daar bij de Wibra dit geweldig mooie haakboek voor slechts 4,99!

En wat viel er vrijdagmorgen in de brievenbus?!?!De prachtige armband die ik bij Floortje van La Extranjera Creativa had besteld!


Wat een service zeg!Zo snel gemaakt en verstuurd vanuit Spanje...en o zo mooi verpakt met een hele lieve kaart erbij.
Floortje haakt niet alleen,maar maakt ook prachtige armbanden en nog leuker voor betaalbare prijzen EN voor de verzendkosten hoef je het zeker niet te laten!Kijk hier zelf maar....

Maar dat was nog niet alles,want zo lag er ineens nog een enveloppe met mijn naam erop op de deurmat!He!?!?ik had verder toch niets besteld?!?!?Deze  was van Miss Creatuurtje!!!!Die Trui die verraste me daar toch even zeg.....


Dankjewel lieve Trui voor dit mooie hoesje voor papieren zakdoekjes!Ik liep al de hele week met een pakje op zak omdat ik aan het snotteren was,maar nu zitten ze nog eens mooi verpakt ook!Een ander voordeel is dat ze nu tenminste ook netjes in mijn tas blijven,want daar wilde zo'n verpakking na verloop van tijd nogal eens stuk gaan na het belanden van de sleutelbos of portemonnee voor de zoveelste keer er bovenop,over hoe de zakdoekjes er dan voortaan uitzagen nog niet gesproken!;-)

Ooit hoop ik ook nog eens zo creatief met mijn naaimachine om te kunnen gaan,maar tot op heden kunnen we het samen nog niet zo heel erg goed vinden.....

16 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwwwww die trui zo lief van haar ♥ enne nu heb je altijd een mooie verpakking om je pakje zakdoekjes ☺
    wat een prachtige sjaal heb je gemaakt zeg, en net op tijd ha ha. iemand schreef gister over dit boek ( weet het ECHT ff niet meer ) toen schreef een anders dat dit boek bij de action ( daar moet je dan maar net komen ) een eurie nog goedkoper is, en dit vond ik al geen geld. mooie gave armand ook zeg ♥ veel plezier met je nieuwe aanwinsten meis
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha...de Action spant ook altijd de kroon he?!?!;-)grappig!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk sjaaltje heb je gemaakt! Past inderdaad heel goed bij je trui. En over Truien gesproken... XD ...Trui is wel overal met pakjes aan het strooien, wat is het toch een geweldig mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meis wat maak je toch mooie dingen, en dan doe kleurencombi's van jou....altijd even mooi!!!
    Jij ook een fijne week
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van de Sanna wol heb ik ook een sjaal gehaakt!
    Schitterend die kleuren. Zo ook bij jou!!!!! Hij is super meis!!!!!!

    Ahhhh en die lieve Trui .... die zorgt ervoor dat we allemaal een stukje vrolijker kunnen snotteren hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angeline! Ik zag de foto van je sjaaltje dus dacht: gelijk even zeggen dat ik die van mij ook af heb! En toen werd ik even stil; ik zag dat je ook nog zo lief mijn sieraad geplaatst hebt, met link, dank je wel! Wat goed dat je je sjaaltje op tijd af had! Ik vind 'm supermooi geworden van die gemeleerde wol. En je zakdoeketuitje is schattig zeg, wat een lief kadootje van Trui. Ga eens op haar blog neuzen. Fijne week! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Floortje,

      Jullie vrienden hebben een mooie B&B!Ik heb zaterdagavond ik vertrek gekeken en doordat je in jou mail aan mij je websites had vermeld had wist ik hoe jullie eruit zagen en JAWEL ik heb volgens mij jou man en jou gespot!Had je man niet een zwart colbertjasje aan en jij iets van desigual met iets zwarts erop aan?....leuk hoor!

      groetjes
      Angeline

      p.s

      Heb je jou sjaal ook op Dutch crochet of je blog geplaatst?

      Verwijderen
    2. Haha, geweldig! Jij hebt goed opgelet, dat je zelfs m'n Desigual gespot hebt... Ik ben nog bezig met de handschoentjes, zodra die af zijn ga ik foto's maken en ze plaatsen.
      Groetjes, Floortje

      Verwijderen
  6. De mensen waarmee je toch wel een hele leuke blogband mee smeedt, zonder verplichtingen, zonder redenen leuke berichten en steun krijgt, die mogen toch een keertje in de bloemetjes gezet worden ... maar nu zijn ze op hoor die hoesjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohjaa, en mooie sjaal :-) en ik ga ook eens piepen bij Floortje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie shawl heb je gemaakt. En de armband vind ik ook prachtig. Geweldig dat bloggen he en dat je dan zomaar een hoesje krijgt. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super sjaal, kan ik een copie kopen van je om deze eens te maken ?
    Om eens af te wisselen met sieraden maken

    www.creadiva.be
    Volgers zijn welkom !!

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Diane,

      Ik heb het nog even nagekeken voor je maar het blijkt toch nog te koop,heb het blogbericht inmiddels aangepast met daarin een link naar de website waar je het patroon kan kopen!

      groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!