vrijdag 23 november 2012

Heerlijk Hollands


Wat vliegt een jaar toch om als je afspreekt met kennissen en tot de conclusie komt dat het alweer een jaar geleden is dat zij bij ons op visite waren!We spraken een jaar geleden dan ook af dat we niet weer een jaar er tussen zouden laten zitten....maar het gebeurde toch,hopelijk lukt het ons 'het komende jaar'wel om het voor elkaar te krijgen,maar ja met een druk leven en ook bij hen een partner die onregelmatige diensten en in het weekend moet werken wordt het gewoon een stuk lastiger....Dus dacht ik omdat het al zo lang geleden was maar eens deze Hollandse etagere die ik begin dit jaar eens heb gemaakt mee te nemen met wat typisch Hollandse lekkernijen erop,ze wonen in een verbouwde boerderij sinds 2 jaar en vond het wel bij ze passen.Zoals verwacht vond ze hem erg leuk.....Je hebt het zo snel en simpel gemaakt!Ik had er 4 gemaakt in Maart en heb er inmiddels 3 van weggegeven.

Voor diegene die er zelf ook een willen maken OF iets nieuws moeten hebben voor hun petit-four crochet along omdat hun etagere te klein wordt,ha,ha....vind je hier  op mijn blog hoe je ze kan maken;-)

11 opmerkingen:

  1. Absoluut heerlijk Hollands :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee,en die koekjes jammie,:-D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee en vooral ook lekker!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is zeker een leuk kado!!! en deze al helemaal als je op een boerderij zit, hollandser kan het gewoon niet

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super originele etagère! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waanzinnig leuk en ook heeeeeeeeeeel lekkerrrrrrrrrrr :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gemaakt je etagiere!

    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk !!! Maar voor m'n eigen bestwil, zal ik er geen maken, want dat moet 'ie natuurlijk ook gevuld en da's nie goed voor mij !!!! ;o)!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er prachtig en smakelijk uit! En die stroopwafeltjes maken het helemaal oerhollands!

    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee zeg. Eens kijken als ik bij de kringloop ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, ik vind hem supertof!! Wie vind het nou niet leuk om zoiets te krijgen (en zéééker met al dat lekkers erop..mjam:-)!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!