maandag 19 november 2012

Leuke Give Away!



Vorige week alweer de 200ste volger gepasseerd en gisteren kreeg ik dit ontzettend leuke boekje wat ik had uitgeleend aan een vriendin weer terug van haar,ik had er al eens een keer eerder iets over geplaatst hier
met verschillende leuke reacties erop!Aangezien ik het dus zelf al gelezen heb,in het bezit ben van een e-reader en het boekje hier anders maar in de kast ligt te verstoffen kwam ik op het idee het dan maar weg te geven ....

Wil jij een kans maken op dit leuke leesboek met prachtige foto's van Christian de leeuw en zijn Londen's avontuur?Wordt dan volger(of je bent dit al) en plaats een berichtje hieronder,een linkje op je blog plaatsen zou leuk zijn maar hoeft niet perse !
Mee doen kan t/m 30 November,op 1 December maak ik dan bekend wie het boekje heeft gewonnen.


Verder wil ik alle trouwe volgers bedanken voor de leuke reacties die ik vaak op mijn blog berichten krijg!

lieve groetjes
Angeline


18 opmerkingen:

  1. lijkt me een leuk boekje.. en volgens mij heb ik wel eens een filmpje op youtube gezeien.. lang nadat hij weer uitgezet in eht wild was.. en de leeuw hen nog steeds herkende!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over dit boek al veel gelezen maar het boek zelf nog niet gelezen dus ik doe graag mee aan je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook weleens een stukje film hierover gezien, nogal ontroerend ook...
    Ben wel benieuwd naar het hele verhaal dus maak graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het boekje niet, maar lijkt me een heel leuk verhaal. Ik doe ook graag mee.

    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontroerend verhaal... Dat zou ik graag met mn familie willen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt me een geweldig boek, dus ik doe graag mee! Vier fanatieke lezers hier in huis....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, dit is iets wat ik je al es wilde vragen, want ik heb zowel geprobeerd je toe te voegen aan mijn bloglijst alsook geprobeerd je op mijn blog bij mijn bloglijst te voorschijn te toveren en elke keer krijg ik de melding dat "voor deze blog geen feed en geen url" te vinden is. Dus sta je tot nu toe bij mij onder de favorieten!!

    Ik hoef niet mee te dingen naar het boekje, maar zou wel willen weten op welke manier ik: of volger kan worden of dat jouw blog te zien is in het lijstje op m'n blog. Misschien weet jij het !! :o)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het door gekregen van Floortje... kopieer het blogadres en zet dat in je dashboard waar je een nieuw blog kunt toevoegen. Probeer maar eens,heb ik zojuist ook gedaan met de website van stoca waar het patroontje van het mini gebakje vandaan komt,die kon ik ook niet volgen anders en nu staat hij mooi bij mijn blogdashboard bij het overzicht!

      groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  8. ik was hier al eerder vandaag, maar wegens tijdnood om het toen op mijn site te linken want dat vind ik wel zo leuk, ben ik nu weer terug gekomen.
    de plaatjes zijn enorm mooi en het boek lijkt me ook gaaf om te lezen, helaas kan ik dat zelf niet opbrengen qua bolletje, als ik een gedeelte heb gelezen moet ik het weer herlezen al met al dat schiet niet op, maar ik ding nu puur mee voor mijn meiskes.....en mochten we winnen heb ik iets gaafs in huis van een mede blogster

    vet coole give away

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb er idd wel over gehoord en wel iets van gezien..dus doe ook heel graag mee (als het mag) Lekker om iets in het Nederlands te lezen af en toe hihi..Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben de laatste tijd geen lezer hihihihi dus ik doe niet mee ;-)

    Maar ik ga je give away wel even promoten door een linkje op mijn blog te plaatsen meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil wel graag meedingen naar dit leuke boekje. Ik zal een linkje op ons blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een leuke Give Away! Als ik eindelijk klaar ben met alle inspiratie hier op jou blog..zou ik het boek nog wel eens willen lezen ook! Heb nog een beter idee; als ik 'm win..lees ik het snel uit ...én geef 'm dan op dezelfde manier weer weg, zodat er weer een blogger blij gemaakt kan worden. (met de opdracht..na lezen; dito manier doorgeven)
    Eens kijken welke reis het boek gaat maken..signeer je 't boek dan wel even??;)

    Zo..nu een bakje koffie en eens een patroontje van jou haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé Hanneke, vind ik leuk idee van dat boekje doorgeven! Maar ik ding dus heel graag mee Angéline. Via jou heb ik toen dat filmpje gezien en de tranen stonden in mijn ogen! Euhm.... ik ben al volger dacht ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahah en dat prentje ... héél herkenbaar! :-) I also buy ...

      Verwijderen
  14. OOOOOOOO..... wat zou ik dat boekje graag lezen, en daarna ook zeker weer doorgeven, Ik vind het zo ontroerend wat dieren en mensen kunnen delen! Toen ik dat flimpje zag!, dat was zo ontroerend! Het boekje is niet meer te koop! Dus ik zou het super vinden als ik op deze manier zou kunnen lezen. En je hebt helemaal gelijk dit is een verhaal dat gedeeld moet worden! Ik ga zitten duimen! hihi,en ik ben al volger van je blog! Die ik ook super leuk vind. XOXO Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi,

    Op de valreep zou ik graag nog mee willen doen met deze give-away !
    Het lijkt me een heel bijzonder verhaal als ik het zo zie, lees en bekijk op Youtube.
    Ik ben wel volger van je, maar heb geen blog om te kunnen linken, sorry !

    Groetjes,

    Caroline :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!