vrijdag 2 november 2012

Photo Challenge on Friday "Kleurenexplosie"


Dinah's opdracht was "Kleurenexplosie";

De Graffiti in "De Berenkuil"in Eindhoven,waar jaarlijks het "Step in the Arena"plaatsvindt van graffiti spuiters uit verschillende landen....
Wel meer als duizend foto's heb ik hier gemaakt de afgelopen negen jaar!Zoooo ontzettend gaaf,ook mijn camera heeft in al die jaren de nodige ontwikkelingen ondergaan,van analoog naar digitaal en van digitaal naar digitale spiegelreflex.Ook mijn kids en de nodige vriendjes en vriendinnetjes gingen mee en op de foto,want ja dat was wel heel gaaf!Nu ik dan eindelijk sinds een jaar mijn spiegelreflex heb willen ze niet meer mee en moet ik alleen met mijn camera er heen,maar ik geloof niet dat ik dat erg vind!;-)

13 opmerkingen:

  1. Wauw dat is een gave foto en met recht een kleurexplosie...prachtig!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwwwwwww wat schitterend!
    Doe mij ook maar zo een schutting in mijn tuin!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo knap he..zijn echt kunstenaars

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwww wat een pracht foto heb je gemaakt. een echte kleuren explosie
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat krijg je op die leeftijd hè, weet er alles van ;-)
    Lijkt me geweldig op te zien en te fotograferen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is andere koek dan die graffiti die ze hier verderop op de muren spuiten. Mooi hoor!!!.

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja.. dit is kunst!!! hier alleen tags te zien met namen en afkortingen..das geen kunst maar lelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig en dat zo dichtbij. Ben nog nooit wezen kijken, maar daar moet maar eens verandering in gaan komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!