dinsdag 5 maart 2013

Niet 4 maar 5 pasta pipoos hier in huis! Penne met tonijn en gestoofde paprika...


    "Not four but five pasta Pipoos in da house! Penne with tuna and stewed paprika's"

Wij zijn hier echte pasta liefhebbers en ik noem ons hier dan ook echte pasta pipoos(aan tafel!...als we weer eens een pasta eten....)
Nu blijkt onze hond Buffy ook nog eens dol te zijn op ongekookte pasta...altijd wanneer er iets op de grond vliegt als ik de pasta in de pan doe is ze er als de kippen bij en gaat er snel mee vandoor!ha,ha....
Met haar hondengebitje van een dikke 10 jaar oud en hier en daar een ontbrekend tandje knauwt ze het nog goed weg....luister zelf maar

We all love pasta over here,but our doggie also loves pasta that isn't cooked,when something get's on the ground she takes it very fast  and listen by yourself...



Tja en die naam pasta pipoos is ontstaan na deze geweldige reclame...



Maar vandaag probeerde ik dus weer een nieuwe pasta voor de pipoos en wel deze...


Penne met tonijn en gestoofde paprika en hij was nog lekker ook,dus een blijvertje in de lange lijst van de pasta's voor de pipoos!

Het recept vind je hier


BON APPETIT!

e arriverderci


9 opmerkingen:

  1. Ha ha, moest even goed kijken naar de foto's, wat en giller. Ik denk nu wel te weten hoe jullie van pasta genieten.

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gek beest ha!
    oh en ik had vandaag de pasta gemaakt van mamavan5 (blog), ook lekker! Althans dat vond ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha Pasta pipoos leuk hoor.
    En het ziet er goed uit.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik ben een hollandse pot eter maar hou ook erg van past!

    Onze hond vroeger at ook pasta!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 5 pipoos die gesmuld hebben. Geweldig!!!!!

    Enne het ziet er heeeeeeeeeerlijk uit .... is nu bijna 23 uur .... en ik krijg weer trek hahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pasta voor pipoos, jee wat wijs, en het recept ziet er goed uit zeg.
    Leuke foto`S!!!
    En het filmpje ♥
    lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk filmpje! Oscar is ook gek op pasta :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!