dinsdag 5 maart 2013

Verrassingsenvelopjes op de post gedaan voor....


                                             "Surprise envelopes posted for...."

Een ontzettend leuk initiatief van Micki van Dream make share!Je vraagt om een adres bij Micki en maakt voor diegene een verrassingsenvelop(je),met daarin een aardigheidje wat je zelf hebt gemaakt...of dat nou gehaakt,van papier,stof of wat dan ook is dat maakt niet uit...het gaat om de gezelligheid van het krijgen van leuke post!Je krijgt ook een code en die moet je erbij vermelden voor de ontvanger zodat die de code weer door kan geven aan Micki...

Voor elk adresje krijg je zelf ook weer een verrassingsenvelop van...?!?!?!?....en dat is nu juist het leuke hiervan vind ik:-)

A kind of snailmail organized by Micki from Dream make share...for every envelope you have sended to someone as a surprise you'll get one in return from?!?!?

That's what makes it so funny to do;-)

Bovenstaand spiegeltje voorzag ik van een echt Hollands hoesje,met een echt Hollandse kaart,een bekend Hollands chocolaatje en een haakpatroontje van een typisch Hollands molentje voor Carolien van Keetje van Lien ,want ja zeg nou zelf......als je een pipo wagen in je tuin heb staan moet je toch ook wel van Hollandse dingen houden lijkt mij?Ik was al volger van haar en ben stiekem best een beetje jaloers op haar pipo wagen/knutsel en freubelruimte;-),ha,ha....zo onwijs leuk!






Made a real Dutch surprise envelope for Carolien from Keetje van Lien.She must love Dutch things when she has a gypsy wagon in her backyard where she can do all her creativities!Must say I'm a bit jealous of her,ha,ha....this is so nice!;-)





En voor Kimmie van Kimmie_NL pimpte ik dit hartje met vlinder,voegde een strijkapplicatie toe van een vlinder,een kaart met vlinder en een haakpatroontje van een lieveheersbeestje want zij maakt zulke fleurige dingen en er' fladdert'daar een hele kroost door het huis;-)

And for Kimmie I made a butterfly on a wooden heart,with a butterfly application to iron on something,a butterfly card and a pattern of a ladybug,she makes colorful things and a lot of kids are fluttering through her house;-)

Dat waren weer 2 enveloppen op de post...maar ik mag er zelf nog 2 ontvangen dus!Leuk!!!!

So another two envelopes were posted....but I can receive  also 2 yet!




Omdat ik toch zo lekker bezig was van het weekend maakte ik voor Dinah van Dinah Creatief een enveloppe met wat wolletjes voor haar Arne & Carlos kleed....wat extra stimulans kan nooit kwaad toch?!?!?

Because I was so busy last weekend I also made an envelope for Dinah as some extra stimulant for her Arne & Carlos blanket

De brievenbus was dus even overloaded!
So the postbox was overloaded!


15 opmerkingen:

  1. Ahhhh wat een leuke post heb je weer de deur uit gedaan. Het was maar waar dat onze brievenbussen er zo uitzien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke post weer!
    Maar slaap jij soms niet of heb jij een turbostand op je haaknaalden? Tsjonge, jij bent echt super snel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha...nee hoor,ik kijk eigenlijk ZELDEN TV en lig altijd VEEL te LAAT in bed....mijn vriendin zei laatst ook al dat ze niet snapte waar ik de tijd vandaan haal,naast mijn werk,huishouden en sociale leven voor alles wat ik maak...toen ging ik eens vragen hoe laat zei altijd in bed ligt...nou dat is dagelijks al 2 uur vroeger vaak(x7 is toch 14 uur)en ja zij kijkt met haar dochter so you think you can dance,so you think you can sing,so you think you can swing,so you think you can ping en weet ik wat allemaal,barbie en de hele mikmak....nou daar kan ik dus absoluut niet voor gaan zitten,ha,ha...maar dat maakt ook niet uit...MAAR dat zijn zo in de avonden ook weer heel wat uurtjes zei ik tegen haar en in DIE tijd doe ik dat dan allemaal!ha,ha,ha....ja toen snapte ze het wel;-)....jij nu ook?,ha,ha...;-)....en nog steeds zijn de dagen veeeeel tekort voor mij,wil ik lezen,fotograferen,haken...zucht...ik wil gewoon altijd TEveel:-)

      Verwijderen
  3. Oww wat een super leuke post allemaal zeg
    Zo`n prachtige brievenbus zou ik best willen hebben ihihih.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat weer allemaal leuk gedaan, daar zullen de ontvangers blij mee zijn.
    En ja die keet, is geweldig die zou ik ook wel willen hebben.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook mee met dream make share. Altijd erg leuk om de enveloppen open te maken!!!!
    Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt, waar haal je toch al die creativiteit vandaan?? Zie weer uit naar je volgende post....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een leuke post allemaal! En die brievenbus op het eind van je blog, die wil ik ook wel in mijn tuin! Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, en ik ben blij met je leuke post!!! Ik kan lang niet zo'n mooie foto's maken als jij, dus ik pik 'm even voor mijn eigen blogje, oke?

    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb veel energie ,maar dit stimuleert nog meer ha ha leuk allemaal gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AAAA; als jij mij nou krijgt om iets naar toe te sturen....kun je voor mij dan mijn brievenbus zo pimpen ??? hahaha
    Wat ben je toch crea bezig....ik ben "jaloers"! Heb ook mijn eerste adresje ontvangen en weet gelukkig al wat ik ga maken (dankzij de vele ontvangen patronen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog 2 weekjes en dan hebben we ons freubelavondje weer....is altijd veel te gezellig!Kijk er weer naar uit!:-)

      Verwijderen
  10. Ah je hebt superleuke post verstuurd, vooral je Hollandse post vind ik geweldig, dat gaat Lien blij maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet dat post van jou ontvangen best leuk en mooi is ...
    Geniet nog van de dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke actie!! En ik moet zeggen, de pakketjes die je maakt zijn echt geweldig. Zeker weten dat ze hier blij mee zullen zijn!! TOPPIE!!

    Groetjes, Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!