maandag 22 april 2013

Halfway.....



                                                        "Halfway"

Zo langzaam aan bloeit mijn bloem steeds meer op onder mijn vingers vandaan!Gisteren bereikte ik het hart van de bloem(het creme-kleurige rondje aan de bovenste rand in het midden)
Daarmee zit ik nu ook precies op de helft!Dus 200 rondjes heb ik al aan elkaar gezet en ik moet zeggen hoewel ik liever een haaknaald als naald en draad in mijn handen heb dat ik er tot op heden nog steeds plezier in heb om dit kleed in elkaar te zetten want ik kan haast niet wachten tot de bloem volledig in 'bloei'zal staan!


Slowly my flower blooms increasingly under my fingers away!Yesterday I reached the center of the flower(the cream-colored circle on the top edge in the middle)
I'm halfway now...so 200 rounds been put together.I can't wait untill the flower will stand in full bloom!


Ik heb even een afbeelding van het patroon erbij geplaatst om wat meer een idee te krijgen....alleen zou je mijn kleed in gedachten een 180 graden moeten roteren naar rechts om op dezelfde afbeelding uit te komen als van het patroon;-)

There's a picture from the pattern so you can have an idea about it....you'll have to rotate mines a 180 degrees to the right to be in the exact position as the picture of the pattern.

Ik zie nu echter ook wel dat ik eigenlijk beter voor die hele lichte rose kleur die er in voorkomt beter een andere tint had kunnen nemen,de overgang is nu wel erg groot i.v.m die op de afbeelding van het patroon,maar het was ook zoooo ontzettend moeilijk om 30 verschillende tinten bij elkaar te vinden waarvan er vele in dezelfde kleurtinten zitten....denk dat dan de bloem meer bloem zou zijn:-(Maar goed....misschien ben ik te ongeduldig en ziet het geheel er straks toch anders uit als het af is....

29 opmerkingen:

  1. Oooohhhhhhh mooooiiiiii......... Prachtig Angeline, om trots op te zijn! Fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk waar, prachtig! Ontzettend mooi. ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moppie ik weet zeker dat als hij straks helemaal compleet is hij nog adembenemender is dan dat hij nu al is!!!!!!!!
    En ook dan zullen al die kleuren geweldig bij elkaar passen!!!!
    Tjeeeeeetje mineeeeetje wat wordt dat mooi zeg!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er al heel mooi uit. Knap dat je zo doorzet.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou met deze tinten wordt ie ook fantastisch hoor ,mooi zo'n eigen invulling

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ja, het neemt vormen aan. Ik denk dat je je bloem pas echt mooi kan zien als het klaar is. En zo met een voorbeeld erbij ga je te veel vergelijken. Ik weet zeker dat het heel mooi wordt en bijzonder. Heb nog net eerder z'n mooi bloemensprei gezien. Prachtig.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow daar mag je echt super trots op zijn!! Heel erg mooi ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt prachtig. Als hij klaar is ziet niemand het voorbeeld. Dan is het gewoon genieten van jouw eigen resultaat.

    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In één woord : WOW ! Ik zou willen dat ik het geduld hiervoor had ;-)
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je bent al heel ver zeg ! en inderdaad maar even afwachten tot ie af is, misschien in zn geheel wel veel mooier als het voorbeeld !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moooooi !! Ben heel benieuwd als dat straks helemaal af is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooo PRACHTIGGGGG groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wordt wel gaaf hoor! Waar je het geduld vandaan haalt. Al die draadjes afhechten en aan elkaar zetten! Daar strandden de meeste werkjes bij mij.....

    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het ongelooflijk prachtig Angeline! Aan niks twijfelen, gewoon lekker verderdoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig!!!Ik vind hem nu al mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee nee niet twijfelen, prachtig!!!! Fantastisch als je dit kunt
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, ik vind 'm echt fantastisch mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi zeg en wat knap zo'n project daar kun je trots op zijn ben nieuwsgierig naar het eind resultaat maar dat het mooi gaat worden is zeker, succes!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is/wordt prachtig... wow.. echt!!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw...hij wordt echt heel gaaf!!! Goed werk hoor!!!
    Succes met de 2e helft!!! Blijven genieten haha

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volgens mij wordt ie supermooi! Ik vind het ook zo'n origineel idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!