dinsdag 2 juli 2013

Het zomersjaaltje gaat naar....


De 450 volgers zijn we inmiddels gepasseerd dus werd het tijd om de winnaar bekend te maken.
Pfff dat vind ik altijd het minst leuke aan mijn Give Aways....iemand kiezen,want ja ik wil ze allemaal wel blij maken:-(
Al die lieve volgers die altijd van die leuke en lieve reacties plaatsen waar ik zo ontzettend van kan genieten(en ook van jullie blogs weer....wat een uitvinding is dat 'blogland'toch!Een groot gezellig 'land'wat ik me niet meer weg kan denken,zelfs een beetje 'verslavend'eigenlijk,ha,ha)Maar voor diegene die achter het net vissen....niet getreurd er komt vanzelf weer een keer een andere give away! :-)

Manlief is werken en de kids liggen nog op 1 oor,dus liet ik Random zijn werk maar doen.....


en die koos nr.13....voor diegene dus geen ongeluksgetal :-)

Het sjaaltje gaat naar OOK NU EN DAN !

Dus als je me even je adresgegevens wil mailen dan komt het zo snel mogelijk naar je toe.

Zij heeft overigens ook een erg leuk blog,dus voor diegene die haar nog niet kennen,neem eens een kijkje zou ik zeggen....

Het zonnetje schijnt,de lucht is blauw
dus Angeline vertrekt weer gauw!


14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor de winnaar van het mooie sjaaltje!! Angeline bedankt voor deze leuke Give Away!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sjee, wat een geluk voor de winnares: en het is mooi weer EN ze heeft een mooi zomers sjaaltje gewonnen. Gefeliciteerd hoor.
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Angeline vertrekt weer gauw" klinkt tamelijk dramatisch. Zó uit een Russische roman. Is het vertrek gepland met Alexei Kirillovich Vronsky?


    Proficiat met je 450 volgers. Good going girl!

    En aan de winnaar veel plezier met deze Angeline-sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd winnaar!!!!!!

    Groot gelijk dat Angeline snel weer gaat,
    Voordat dat zonnentje ons weer verlaat!
    Lekker genieten van die zonnenstralen,
    voor je het weet kun je je parapluutje weer halen ;-)

    Fijne dag meisie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan de winnaar!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geluksvogel, geniet van de prachtige sjaal. Mooi dat 13 toch een geluksgetal blijkt te zijn.
    En Angeline, dank voor het beschikbaar stellen van deze mooie GiveAway.
    Geniet lekker van het mooie weer.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het leuke sjaaltje.

    een fijne vakantie.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met zoveel volgers!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yippie . Gewonnen. Ik zit nu een beetje te prutsen met de tablet van zoonlief. Dus ik hoop dat het lukt met je een mailtje sturen met mijn adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yippie . Gewonnen. Ik zit nu een beetje te prutsen met de tablet van zoonlief. Dus ik hoop dat het lukt met je een mailtje sturen met mijn adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha gefeliciteerd hoor winnaar :-) het is een prachtig sjaaltje ! ik hou dr van !
    en jij bedankt voor het organiseren ervan !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. feliesssssssss aan de bofkont ha ha ( hij is zooooo mooi )

    enne dank je wel voor deze enorme kans....over een enkel minuut link ik je ook nog op mijn bloggie

    op naar nog meer volgers want dat verdien je xxx

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!