donderdag 22 augustus 2013

Ons Haak/DIY avondje....en mijn DIY gift


Jaaaah het is weer zover,ik ben er weer helemaal klaar voor!Ons Freubelavondje!!Astrid is de enige die niet haakt maar deze crea-bea is vast weer met haar miniatuurkeuken bezig OF anders heeft ze wel iets anders en wat zal er weer gekakeld worden zo na al die weken EN met de tussenliggende vakanties van iedereen :-)

Ik had gezegd dat ik 1 ronde voor iedereen een eigen gemaakt presentje mee zou nemen,zomaar omdat ik daar zin in had.Het begon met kersenbloesemtakken met gehaakte bloesembloempjes voor Astrid,Vervolgens een gepimpt houten hartje met hertje en geurwaxjes voor Katinka,vorige keer nam ik voor Fiona een hartige taart mee en vanavond is Gerda aan de beurt.

Voor haar neem ik deze weckpot mee,gevuld met cacaopoeder voor warme chocolademelk met daar bovenop marshmallows en een klein flesje Baileys eraan......


Gespot op....ja waar anders?!?! ;-) PINTEREST,tja en aangezien het vanmiddag nog 27 graden was hier en het nu regent en het 20 graden is momenteel vind ik dat het best wel al kan ;-)

Zo en dan nu op naar de thee...waarschijnlijk overgaand naar een glas gevulde wijn zoals gewoonlijk...:-)


Groetjes en een fijne avond nog!


19 opmerkingen:

  1. oh wat een geweldig leuk cadeautje ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend idee!
    Je zal iemand heel blij maken!
    Nog een fijne avond,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekerrrrrrr leuk kado meis!
    Dat gaat letterlijk en figuurlijk in de smaak vallen!

    Have funnnnn x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De cadeautje wordt vast gewaardeerd.

    Veel plezier met elkaar, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit cadeautje wordt vast gewaardeerd. Leuk idee.

    Veel plezier met elkaar, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en lekker kadootje :-)
    Zo heb ik laatst alle ingrediënten voor brownies in laagjes in een pot als kado gegeven...
    Lang leve Pinterest en leuke blogjes om ideetjes op te doen!

    Fijne avond X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Suuuuuper leuk cadeautje die sla ik op :)
    Veeeeeel plezier en wijnze :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker kadootje!!!! En heel veel plezier met de andere dames,, maar dat zal wel lukken denk ik zo..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een origineel kadootje. Dat gaat vast in de smaak vallen. Veel plezier met de dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chocomelk en sterke drank met marshmallows: de ideale kuur voor een regenavod!
    Heel mooi gepresenteerd.
    Moet ik onthouden.

    Gaat vast een leuke avond worden.
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gaaf idee..die gaat ook in mijn gedachten mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke cadeautjes. Daar kan je mee aankomen.
    Geniet van je avond.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zullen we ook een keer bij elkaar komen...DIYen? Erg leuk cadeautje, en lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg! Ik zag hem eens voorbijkomen, een leuk cadeautje om te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk kadootje die zal ik zeker ook een keer maken voor iemand

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk kadootje die zal ik zeker ook een keer maken voor iemand

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aha....ik zag m bij naar huis gaan op de tafel staan in de keuken...die was dus van jou !! Heel leuk !! En je bent al mijn ontvangen cadeautjes vergeten.....Maar dat is te veel om op te noemen !
    hahahaha. Het was weer gezellig druk gisterenavond. Kijk alweer uit naar over 5 weken bij Esther.
    Groetjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk idee om iemand cadeau te doen, heb het gelijk gepind!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!