zaterdag 4 januari 2014

Simone van der Vlugt "Morgen ben ik weer thuis"



Van de week dit boek van Simone van der Vlugt gelezen...niet slecht moet ik zeggen,ha,ha...


Wanneer de elfjarige Britt na haar balletles niet meer thuiskomt, wordt al snel duidelijk dat dit geen gewone vermissing is. Britt en haar moeder leiden een rustig leven in Alkmaar, en zijn samen gelukkig. Lois en haar team worden op de zaak gezet en een amber-alert is noodzakelijk. Er komen vage aanwijzingen binnen over een man
die in de struiken van de balletschool heeft gestaan en over de sporen van een busje langs Britts fietsroute. Een uitgebrande bestelbus bij Eindhoven wijst op een ontvoering naar het buitenland.
Lois staat voor grote problemen, want over de grens heeft zij geen bevoegdheden meer 
Met Morgen ben ik weer thuis wordt de reeks vervolgd die begon met Aan niemand vertellen. Dit tweede deel is weer een strak gecomponeerde thriller met veel vaart, waarin meer onthuld zal worden over Lois achtergrond.

6 opmerkingen:

  1. heerlijk om zo te kunnen lezen... goh wat mis ik dat zeg... lijkt me een geweldig boek x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De boeken van Simone van der Vlugt vind ik altijd heerlijk om te lezen! Maar deze heb ik nog niet gehad, het eerste deel ook nog niet trouwens... Ben bijna jarig, dus zal maar weer wat boekenbonnen wensen! ;) Hihi

    Fijn weekend! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had m zo uit en vond m nog spannend ook niet zo voorspelbaar ;)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat ook nog op mijn lijstje nu dus ...dank je voor de tip :-)

    Liefs
    marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hup op het lijstje ... ik ben nu Troostkind van Loes den Hollander aan het lezen, ook een tip van jou, me like!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!