zaterdag 18 januari 2014

Verwennerij!



Zo kwam ik woensdagmiddag thuis en lag daar een enveloppe op me te wachten...
huh?!?!
Het enige wat bij mij op de deurmat zou kunnen vallen voor mij was mijn 'Knooks' die ik besteld had bij Bol.com al enige tijd geleden...

It was not made with a knook but a hook! en wel door Sandra van "Beautiful Boardwalk"
Tja en door alle drukte had ik daags ervoor dus ook nog geen blogs gelezen en wist zodoende niet dat zij voor mij naar de brievenbus was gesneld samen met hond Guinness!


Die overigens de verpakking van de bloemensjaal voor Sandra erg lekker vond ruiken ;-)  ,zie hierboven op de foto gemaakt door zijn baasje .....

Prachtige handwarmers zaten in de enveloppe en van een hele mooie neutrale kleur,die heerlijk overal bij te dragen valt,als bedankje....ThanXxx Sandra ik ben er heel erg blij mee!En ehhh JIJ bedankt!!!
Ik volg je blog altijd graag met je prachtige foto's,mooie maaksels en geweldig leuke verhalen van Finnegan!




Ook viel er nog een froezel sjaal van Yvonne "Tutti haakt en zo"op mijn deurmat als bedankje!
Goh het kon niet op zeg....wat een verwennerij!En Yvonne is niet met 1 crochet along deken bezig maar met maar liefst 3 tegelijk!
Yvonnen bedankt voor deze 'sjieke'sjaal....en heel veel succes met je crochet along dekens,ik heb het geduld daar niet voor en werk er aan 1 in mijn eigen tempo ;-) ha,ha...


Ohhh en vergeten jullie niet bij beiden dames op hun blog te kijken?!?!
want dat is de moeite waard hoor!




6 opmerkingen:

  1. Heeeerlijk meisie al die prachtige verwennerijen!!!!! Mooi mooi mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, wat een verwennerij....
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij zeg. Heerlijk he als je zo onverwacht iets op de deurmat aantreft. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die verwennerij. Leuke vingeloze handschoenen en die sjaal vind ik wel heel erg mooi in één kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thxxx! Lieve groetjes, ook van ondeugende Guinness!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij kan weer lekker stijlvol door het leven :-) Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!