dinsdag 11 februari 2014

Wat een verwennerij was dat Zondag!


Je verjaardag niet vieren,maar toch gruwelijk verwent worden!

Omdat deze maanden wij heel veel verjaardagen hebben in de familie en vriendenkring en wij zelf alle 4 in 6 weken tijd verjaren vier ik vaak mijn verjaardag niet....althans tot de kinderen het straks niet meer doen voor de familie,maar aanloop heb ik toch die dag en dat geeft wel ook echt een verjaardagsgevoel moet ik zeggen en is toch eigenlijk ook wel heel gezellig!

Mmmmm...misschien volgend jaar toch maar gewoon een feessie!Want ja die andere vrienden en familieleden blijven natuurlijk ook op dezelfde dagen verjaren,dus dat blijf je dan toch houden.

Tja en mijn bericht over de eekhoorns van Nancy Rose bracht veel leuks teweeg....want zo kwam mijn vriendin dus met bovenstaand verjaardagskado...MET eekhoorn of moet ik zeggen mijn eigen "Mr. Peanuts",lees hier maar mee in haar kaart



Ja,ja...dat kan ze als de beste.....mooie teksten schrijven en nog rijmend ook!

Maar het toeval wilde ook dat er de middag nadat ik s'avonds het eekhoorn verhaal blogde nog kaart voor mijn verjaardag op de deurmat viel met een eekhoorn aan de cocktail(telepathie zou je haast denken....ze had hem gezien en meegenomen om voor mijn verjaardag te sturen n.a.v de eekhoorn bij de brievenbus die ik als kerstgroet had)

Maar ook van Angelique kreeg ik een geweldige eigen gemaakte kaart van een" Mr. Peanut "naar mij onderweg op fiets met bloemen....



Maar ik kreeg nog veel meer kaarten van Jenneke & Hester, Monique,Esther (een hele lieve mooie van Björn zie je hem niet?!?!) en Moos (met een heel mooi gehaakt hoesje!!!!) en van de kids en van een vriend.


Bloemen,2 flessen wijn,van mijn zus een mooie bos tulpen met een heeel gaaf mini cameraatje,die ik bij de muis die ze eens voor mij maakte om heb gehangen....zoooo leuk!Glazen stolpje met vogeltje,Rituals bon,geld,zie je dat mooie etui van Moos?!?,zo leuk die 'openen op je verjaardag'verrassingsenveloppe van haar!



Dus ja....ben ik verwent of niet?!?!?
Werd bedolven op FB onder de felicitaties en heb ook nog eens een super gezellige dag gehad!
Zo wil ik wel vaker jarig zijn!Ha,ha,ha....




16 opmerkingen:

  1. Hahahaa, het was echt jóuw dag, super! En je bent inderdaad hartstikke verwend :-)) Verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angeline nog gefeliciteerd met je verjaardag, wat een prachtig kaartje heb je gekregen.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De niet-gevierde verjaardag is geslaagd hihihi
    Heeeeeerlijk moppie. Niks mis mee dat je in de watten bent gelegd! Birthday girls horen nu eenmaal verwend te worden!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog eens van harte, en je verdient het om eens goed in de watten gelegd te worden. En nog eens heel heel hard bedankt voor de uitleg van je garens van de CAL. Wat een moeite heb je ervoor gedaan. Wordt mooi afgeprint en bijgehouden want momenteel is het toch te druk om er aan te beginnen maar dan heb ik toch al iets om naar uit te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog van harte gefeliciteerd en het was een vrolijke en feestelijke dag! Dat er nog veel vrolijke verjaardagen mogen volgen in de toekomst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk Angeline. Volgens mij ben je de hele week jarig geweest en niet alleen op zondag ;-)
    En het is zoals je vriendin schrijft, je hebt energie voor 10 en bent altijd met vanalles bezig dat ik me afvraag waar je de tijd vandaan haalt.
    Geniet nog maar lekker na van je cadeautjes en kaarten.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik wil je, beter laat dan nooit, feliciteren met je verjaardag. Je bent heerlijk verwend. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent goed in het zonnetje gezet, zoals dat hoort als je jarig bent :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hiep, hiep hoera, gefeliciteerd!!! nog heel veel gezonde, hakende, breiende jaren erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog van harte gefeliciteerd,wat ben je verwend! lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent zeker goed verwend! Alsnog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. alsnog van harte gefeliciteerd.. en je hebt een heel bijzondere verjaardag gehad zo te lezen en te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk als je zo verwend wordt, heel erg leuk! Van harte gefeliciteerd nog en de groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als eerste VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Wat heb je heerlijk veel kaartjes gehad en andere leuke dingen zeg. Daar kun je zeker blij mee zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent maar 1x per jaar jarig hé :-) Geniet er lekker van, je verdient het dubbel en dik! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!