donderdag 18 december 2014

De hertjes van Vanessa Mooncie/Vanessa Mooncie's fawns & Babs flamingo with...


Zijn het geen scheetjes?!?Deze twee retro look hertjes uit het boek van Vanessa Mooncie?
En wederom een goed excuus om te gaan maken want er was een meisje geboren!
Aangezien ik bang ben dat zuslief van drie kennede er met het hertje van haar zusje vandoor zal gaan heb ik ze maar X2 gemaakt...


Aren't they cute?!?!These little retro-look fawns from Vanessa Mooncie's book?
A babygirl was born so I had a good excuse to make one...uhhm
two,because I think the babies big sister would like this one also very much...


Hun mama had bovenstaande lijstjes eens ooit 'geliked'op mijn FB en dus toverde ik deze twee ook maar gelijk om met de naam van beiden 'dametjes 'i.p.v de  'deer' die er op stond.
Maar dat was wel een letter meer....en dat pastte niet,dus moest er aan beiden zijden van het lijstje wat geveild worden met een houtvijl et voila!


Once their mam liked these two frames with deers on my FB,so I changed them into these ones to remove the word 'deer' and put their names on it.

Leuk toch als je een zusje hebt en iedereen komt met kadootjes voor de baby als er dan voor jou ook
een kadootje bij zit?
Zover ik 'grote zus' Diede ken komt dat helemaal goed! ;-)

Isn't it nice to have a lovely present also for such a child when everyone is coming to visit the baby?
As far as I know her I think 'big sister'Diede would like her fawn a lot! ;-)


Kijk eens wat dit pracht meisje van haar oma (Babs Scheepers) kreeg?!?!
Babs haakte de Flamingo uit het boek van Vanessa Mooncie die ik ook eens maakte,voor haar zwangere dochter en stuurde mij dinsdagavond via de mail deze foto!


Look what Babs Scheepers made for her daughter when she was pregnant!?!
Babs also crocheted the Flamingo from the book for her beautiful granddaughter!

De flamingo wordt als meetlat gebruikt voor hun kleindochter,ha,ha...
Ik vond de foto zoooo leuk en vroeg haar of ik hem mocht plaatsen in een blogbericht,
zo'n mooie flamingo,maar vooral ook zo'n pracht van een kleindochter heeft die Babs!

Babs sended this photo to me by email,
I loved this photo and asked her if I could post it,
such a beautiful flamingo,but also such a beauty of a granddaughter for Babs!

Gefeliciteerd!
Congratulations!



20 opmerkingen:

  1. Ooh...die hertjes...schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een top cadeau die hertjes, zeker weten dat ze daar blij mee zijn.
    Ik ben ook een cadeau aan het maken voor een babay meisje, zo zoet en lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaod's! Lijkt me ook een super leuk boek, ik zal er eens naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die hertjes zijn echt de BOM!!
    En wat een goed idee om die mooie flamingo al meetlat te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Romantisch haakwerk ...
    Ik wens je hartverwarmende Kerstdagen
    en een gezond, liefdevol & creatief 2015 ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, die hertjes! Ik kende het boekje niet, maar je hebt mij er wel warm voor gemaakt! Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kindje!
    En heel leuk, je cadeautjes! Oei, dat is dan toch nog wel even wat meer werk, dat vijlen etc... Maar het resultaat is fantastisch!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super,mag er wezen hoor, wij wensen jullie fijne dagen
    liefs de mingle-mangle dames

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi, die foto met de flamingo!! Leuke hertjes haakte je!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje zo naast die lange flamingo. Dat is een foto waar jouw kleindochter later met plezier naar kijkt.
    De hertjes zijn echt scheetjes om te zien. De schilderijtjes zijn goed geslaaagd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo acuut was ik verliefd op deze 'deers' is het haakboek alleen in het Engels of ook in onze eigen taal? Want ze zijn verrukkelijk en het overwegen waard om het boek aan te schaffen! Verder fijne kerstdagen en een goed 2015. Groet'n Monica, vrouwe Papenborg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige schattige hertjes. Zusje zal ook heel blij zijn.
    Die flamingo is ook super leuk.

    Geniet van je weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik denk dat alle excuses goed zijn om iets te haken voor welke gelegenheid dan ook, heb zelf zoveel in mijn hoofd zitten om te maken dat mijn handen niet kunnen volgen, dikke proficiat met de lijstjes, ga dit zeker ook eens maken, heb het toegevoegd op mijn harde schijf in mijn hoofd,
    Flamingo is ook prachtig
    dille proficiat aan de beide dames en doe zo voort
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave cadeautjes zo! Heb je weer mooi gedaan hoor!!!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat ben je toch een lieverd en menn ik heb heel wat blogposts gemist zie ik. Wat zijn ze übercute die lieve hertjes die je in tweevoud maakte en dan ook nog eens lijstjes erbij. Wat zal mama en grote zus er blij mee zijn en die kleine die zal het vast ook een scheetje vinden. En die flamingo is ook superr wat lief van je dat je die hier deelde. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je de foto geplaats heb Angeline. En wat een leuke reacties erop. De hertjes zijn zo leuk, en wat lief dat je er eentje gemaakt heb voor het zusje. Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen en veel haak plezier.😘😘 Babs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat mooi! Ik heb ze vandaag in de spotlight gezet bij Link Your Stuff.
    Een heel fijn weekend gewenst!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die Rehe sind sooooooooooooooo niedlich !!!!
    Grüße aus Österreich,
    Fräulein KidsliKids
    (Sabine)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!