maandag 8 december 2014

FOXLOVE ♥/ VOSSENLIEFDE♥


Ik was verliefd op deze vos uit het boek 'gehaakte wilde dieren'van Vanessa Mooncie(zeer goedkoop bij de boekenvoordeelwinkel),de Flamingo uit het boek maakte ik al eens eerder.

Er staan ontzettend leuke dieren in en met een jongetje wat nog geboren moet worden was dit voor mij de kans om de vos te gaan haken!
De kleine spruit is er nog niet,dus tot die tijd geniet ik er zelf nog even van..... ;-)
Hopelijk vinden ze het een geslaagd kraamkadootje!





I fell in love with this fox from the book "wild crocheted animals"(Vanessa Mooncie).
Once before I made the Flamingo 

There are such a lovely animals in this book and with a little babyboy to arrive I had the excuse to make the fox this time!
But the little one is still in his mommies belly so I can enjoy him by myself for a while now....;-)
I hope the'll like this birthgift!


32 opmerkingen:

  1. Zo mooi en zo lief! Echt 'n prachtig geschenk!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een knappert ...
    Een schitterend cadeau hoor ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk vinden ze het een geslaagd kraamcadeautje!
    Dit wordt de blikvanger bij de babywieg.

    and what does this fox say?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een snoes, hihi. ik heb het boek ook eens een tijd geleden gekocht en heb er nog niets uit gemaakt, maar als ik dit zo zie dan begint het wel te kriebelen, Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Ik heb het boek vorige week gekocht, daar ga ik binnenkort ook fijn wat mooie knuffels uit haken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vosje, ik ben ook heel erg fan van vosje, die komt sowieso op mijn to do lijstje. Heel mooi garen heb je er voor gebruikt. Ze zullen er zeker heel erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt ontzettend leuk geworden meis! Heb je weer goed gedaan! Ben overigens wel benieuwd wat er verder nog in het boek staat. Ik vind de uil voorop erg mooi, maar het boek is via Bol.com 23,95.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Vera...het boek kost bij de boekenvoordeelwinkel slechts 6,99 euro!ECHT de moeite waard! http://www.boekenvoordeel.nl/catalogsearch/result/?cat=0&q=gehaakte+wilde+dieren (en volgens mij ook online te bestellen?!?!?)

      groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  8. Hij is leuk! Een heel origineel kraamcadeau dat vast in de smaak valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd die vos. Ik denk dat de nieuwe spuit al een vriendje heeft.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Foxy is een super originele knuffel voor een lief babyjongetje. Mooi zo in Stonewashed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt mij wel hoor! Hij ziet er schattig uit!!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi geworden! Echt een leuk kado

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het jongetje zijn hem prachtiggggg vinden lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een schattige vos. Het heerlijke zachte garen maakt hem extra leuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is het een lieffie geworden Angeline!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem zo lief ....net als jij ! ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, fantastisch!! Ik ga toch nog eens kijken naar dat boek, ik heb er volgens mij al eens mee in handen gestaan.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik krijg hier weer knuffeldierenhaakkriebels van! :-) Een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!