dinsdag 3 februari 2015

Flamingoooooo's ♥



Ze zijn en blijven gewoon echt onweerstaanbaar leuk!De Flamingo's uit het boek van Vanessa Mooncie "Wilde dieren haken".N.a.v mijn blogbericht met daarin mijn eigen exemplaar,kreeg ik daarna wel eens vragen over hoe het in elkaar zetten van de flamingo via mijn mail...met name de veren.
Ik vroeg het zelf destijds aan Lisanne van Draad en Praat die haar exemplaar al klaar had.

They're irresistable...Vanessa Mooncie's flamingo's from her book crocheted wild animals,and after my blogpost I got some questions about how to put it together or how to crochet those feathers.And after that they send me a photo of their flamingo...and so did Caroline.She made 4 of these beauties and three of them are in the nest above!Really awesome,so I wanted to share her photo with all of you...

Zo kwam er al eens een flamingo in mijn mailbox langs een heel knap kindje en zo vond ik vandaag bovenstaande foto in mijn mailbox van Caroline die er maar liefst al 4 heeft gehaakt inmiddels!(waarvan 3 hier op de foto)Tja en deze geweldig leuke foto met een nest vol flamingo's wilde ik graag even delen met jullie!



Heb jij ook ooit de flamingo van Vanessa Mooncie gehaakt en vind je het leuk hem in deze post erbij te 'showen'?!?!?Stuur me dan een foto van jou exemplaar dan zet ik hem hier bij....;-)Het is een fantastisch leuk boek wat eerst verkrijgbaar was voor € 6,99 bij de boekenvoordeelwinkel maar helaas zie ik hem daar op internet niet meer bij staan,misschien liggen er nog exemplaren in hun winkels,maar bol.com komt in mei met dit boek voor € 8,99





4 opmerkingen:

  1. Wat grappig. Een nest vol flamingo's. Ze zien er prachtig uit. Ik heb me er nog niet aan gewaagd om er een te haken. Maar ik ben benieuwd naar de exemplaren van anderen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ze zijn mooi! Ik heb er net ook 1 gehaakt maar eerlijk gezegd denk ik ook wel dat het daar bij blijft.
    http://mrpatwiththehat.blogspot.nl/2015/01/flamingo.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Ik ga er zeker ook meer van haken, zoooo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gáááááfffff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!