zondag 10 mei 2015

Stoere romper...



Bij Joyce van Mez11 zag ik op haar instagram een poos geleden een heel leuk rompertje voorbij komen voor een kraamvisite.
Het patroontje voor het stropdasje haalde ze bij Angels handmade vandaan (beiden dames hebben een erg leuk blog ook overigens!)


I saw this baby bodysuit at the instagram of "vanmez11",she made it  for a baby shower with the dutch pattern from a choker on angels handmade blog

En ik was gelijk verliefd op de romper zoooo leuk,maar ja...aangezien ik voorlopig geen kraamvisites in het vooruitzicht heb maakte ik er maar twee voor mee te nemen naar de crafty gardens markt...

I fell in love with this baby bodysuit,but with no baby showers to come I started to make two of them to take with me to the crafty market next June.



Bij Joyce van Mez11 kun je overigens super gave leder labels voor je haakwerk bestellen/laten maken!

2 opmerkingen:

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!