zaterdag 21 mei 2016

Abraham & Sarah



Deze maakte ik voor n vriend van ons die 50 werd!De foto nam ik vorig jaar Juni met mijn camera van hem in Rome,hij nam mijn 'leuk'gekochte hoedje daar tegen de felle zon af en nou ja de rest zie je hier zelf,ha,ha....

Verbazingwekkend genoeg stond deze foto op zijn uitnodiging voor zijn feest,dus daar moest ik wat mee!
En toen rolde op n vrijdagmiddag na mijn werk dit van de haaknaald af voor op een mosterdpotje bij de enveloppe!

Ik nam wat katoentjes en de uitnodiging en ging los.
Ik geloof dat ze het zelf ook wel geslaagd vonden...



Op 2de pinksterdag werd mijn schoonzus 50,voor haar ging ik aan het scrappen in Adobe Photoshop.
Ze houdt niet van koken en drinkt graag n wijntje iedereen kreeg de vraag iets van haar op papier te zetten met n foto om voor n bepaalde datum in te sturen,waar haar zus dan n mooi boek van maakte.

Nu ben ik goed in creatieve dingen maken en bedenken en het leuk inpakken,maar stukjes voordragen of iets'even'op papier zetten is niet zo aan mij besteed.
Ik bedacht dus maar een recept "Petra"met als ingredienten n 50 gram van die eigenschap,n lepel humor,etc.,etc. om zo alles door elkaar roerende in n kom tot mijn schoonzus te komen,ha,ha...altijd beter als niets toch?!?!


Rechtsboven het 'orgineel'waar ik haar gezicht in plaatste en de wijn in toevoegde met tekst,verpakt in folie als medium kaart van Greetz en mooi n pagina groot in haar boek met n pagina groot het recept...

Het waren leuke feestjes!Nog 2 Abrahammen en 1 Sarah te gaan dit jaar!
Next year I'm de lucky girl!

5 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk gedaan die Abraham. Je lijkt wel een tweede Adinda!
    Ook die kaart voor je schoonzus vind ik echt creatief, maar dat kunnen we ook wel aan jou overlaten. Jij wordt volgend jaar 50, ik ook. Pff wat gaat dat snel he!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Ik was al heel nieuwsgierig naar die "Abraham" van je, door dat krantenartikel dat je kortgeleden plaatste. Erg leuk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent écht dé Geschenken Koningin hoor! Méga origineel en creatief. Chapeau!!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf die foto en dan dat popje! Ik moest er hardop om lachen. Geweldig cadeau, daar kan niks anders aan tippen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!