woensdag 11 mei 2016

In de krant?in the local newspaper


Een 3 weken geleden werd ik opeens gebeld op mijn werk door het Eindhovens Dagblad door een freelance journaliste die daar de rubriek "Vraag & Aanbod"verzorgt of ik interesse had in n interview voor de krant...het gaat dan niet over de kleine advertentietjes van vraag & aanbod maar over iets wat mensen op Marktplaats te koop aanbieden en dan het verhaal daar achter...(mag ook niet commercieel zijn).

N.a.v de gehaakte flamingo die ik op MP tekoop had staan werd er naar mij 'gezocht'op FB daar ik alleen mijn email bij de advertenties heb staan en geen telnr. en ja...het moest dan wel nog dezelfde week als het kon en zo kwam ze via mijn fb/werk bij mij terecht en dan is het natuurlijk na zoveel moeite moeilijk 'nee' zeggen!



Het was een erg aardige journaliste en ook de fotograaf was een sympathieke man,we hebben in elk geval n uur gezellig gekletst en ook gelachen.Maar dan blijft het toch even spannend WAT ze nou precies over je in de krant gaan schrijven...want dat is en blijft dan natuurlijk n verrassing daar je van tevoren geen inzage krijgt!

Maar ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt!Ook de foto niet(ik sta nl liever achter als voor de camera en was dan ook aan het dolle met de fotograaf dat hij heel wat te photoshoppen had aan mij)
Op een enkele onbenulligheid na klopt het verhaal wel...alleen de foto van de vriend is niet met carnaval maar in Rome gemaakt en t bord 'we can hook it'staat niet voor de raam in mijn hobbyhol,ha,ha...maar dat valt te verwaarlozen ;-)
Voor diegene die het leuk vinden het artikel te lezen KLIK OP DE FOTO EN JE KUNT HET LEZEN :-)



Lieve groetjes en nog een fijne dag!
Angeline

24 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je in de krant staat. Leuk joh en mooie foto er bij. Helemaal top. Ga het zo even lezen..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk stukje, daar kan je met recht trots op zijn!!
    Liefs, Mafke (anouk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, je wordt beroemd! Nu liep het zeker storm bij je op marktplaats en in je mailbox? Gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een eer zeg! Leuk interview en de foto is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Local of niet, t is gewoon leuk! Geniet ervan.

    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat leuk zeg, super leuk stukje.
    Wie weet gelijk al je haaksels verkocht..
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He wat leuk zeg, super leuk stukje.
    Wie weet gelijk al je haaksels verkocht..
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo'n artikel in de krant, lijkt mij een kick geven.
    Wat een mooi blog heb je. Via via kwam ik het tegen.
    Ik ga je zeker volgen
    Met warme groet
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk voor je! Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is toch hartstikke leuk en best een hele eer👍🏻
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk om met jouw bijzondere haakwerk in de krant te komen. Mooi stuk. Waar een flamingo toe kan leiden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk Angeline en hele leuke foto ook!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zal je maar gebeuren,gefeliciteerd,kan niet iedereen zeggen dat hij of zij in de krant heeft gestaan:D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kei leuk! Een echte BB-er ben je nu hè :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah wat leuk! Die rubriek die ken ik wel, maar ik lees niet altijd de krant en heb deze niet gezien. Maar nu toch kunnen lezen, hihi, tnx. Nu maar hopen dat je meer klandizie krijgt en dan nog meer bolletjes wol kunt scoren en mooie dingen maken! :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou van die droom kan ik je snel verlossen...ik haak nooit op bestelling en blijkbaar zijn prijzen voor een omslagdoek van 19,95 incl. materiaal en de vele uren werk toch vaak nog TEveel voor de meeste mensen...hier in het Zuiden des lands wordt handwerk echt ondergewaardeerd en willen de meeste mensen er weinig voor betalen(helaas)

      Verwijderen
  16. Wat geweldig leuk! Die MOET je natuurlijk inlijsten en op je hobbyzolder een mooi plekje geven!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha,ha...daar is geen plaats meer voor maar heb er verschillende gekregen en 1 ingesealed om te bewaren ;-)

      Verwijderen
  17. Ik ben een anonieme volger van je blog.
    Ook mijn hobby is natuurlijk haken.
    En lees altijd de krant. Dit artikel heb ik natuurlijk gelezen maar wat geweldig zeg en dat ik het dan hier nog eens terug zie.
    We delen de krant met mijn schoonmoeder ( van haar heb ik het haken geleerd) en heb haar zelfs nog op dit artikel gewezen. Ga lekker door met je blog schrijven ik heb nl bij ons de plaatselijke houtbewerker opdracht gegeven om ook zo'n mooie haakgaren schaal te maken waar ik mijn bolletje garen in kan doen.
    groetjes
    Henny Joosten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een leuk stuk in de krant!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!