zaterdag 21 mei 2016

Me My Selfie & I


Me my selfie & I...voor vele die mij volgen op Instagram zijn de laatste berichten 'oud nieuws',maar ik kreeg vanavond ineens de kriebels eens even 'bij' te bloggen,ha,ha...jammer genoeg is iedereen die ik volg na de update van de software van mijn Samsung S5 telefoon allemaal verdwenen in mijn bloglovin app...grrrr had ik het maar nooit gedaan!Was zo heerlijk altijd op de bank die blogjes bij lezen,ook al reageer ik vanwege chronisch tijdgebrek zelden of n hele poos later pas ooit op de pc terwijl ik het allang gelezen heb.
Hopelijk kan ik het nog terug zien te krijgen/zetten op een of andere manier.


deze haakte ik ook nog voor mezelf met Unicat garen wat ik op de beurs had gekocht die ik samen met Marjo van Marjo's Cosey corner bezocht.


Dit bloemen kussen voor de moeder van dochters vriend,die mijn exemplaren zo mooi vond toen ze hier was op dochters verjaardag...


n heerlijk lichte en mooie sjaal voor mezelf weer met garen wat ik won bij essiebirdies op instagram.


Gisteravond n paar theelichtjes voor n collega die zich enorm inzet voor de activiteit "Samenloop voor Hoop"voor mensen met kanker die hier volgend weekend van start gaat...zij zorgen s 'avonds voor wat extra sfeer op de info kraam.



En deze omhaakte olielampen (inmiddels gevuld en in de linker n bodempje met schelpenzand en kleine schelpjes op de bodem) en de zwart gehaakte barefoot sandals gaan morgenavond mee naar een verjaardag.
Ze hebben nog niet zolang geleden een mooie overkapping achter in hun tuin laten plaatsen waar de olielampen niet zullen misstaan op de tafel van de loungeset en met de barefoot sandals is ze vast heel erg blij want ze wilde al heel lang zwarte hebben en draagt enkele andere paren van mij ook tot vervelends toe thuis als ze op blote voeten loopt met mooi weer,dus kom maar op met die zon zou ik zeggen!



Hel leuke idee om te 'stempel haken' uit het boek van Ingrid's Living Wool
probeerde ik vanmiddag even uit en ik moet zeggen DAT IS LEUK!♥

Zo weer helemaal ge-update!Zonder de ellende die ik nadien op mijn mobiel ondervond hopelijk,ha,ha...

Have  a NICE WEEKEND!Xx

14 opmerkingen:

  1. Mooie creaties! En balen van de update ellende. Hopelijk komt het ergens nog goed.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke dingen gehaakt, kunnen zo in de woonwinkel.
    En sterkte met je mobiel.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind dit kussens die je maakt superleuk, zou zo eentje bestellen of zal ik er ééntje zelf maken, weet het nog niet zo goed, die flesjes zijn ook mooi, zou het ook gekocht hebben, gewoon omdat het zo mooi en speciaal is
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie selfies :) en mooie creaties weer
    Leuk je weer eens bloggend te zien!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik zie ineens een heleboel blogjes van jou, ik ga ze allemaal even lezen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's van leuke en prachtige creaties zoals steeds!

    Nog fijne zondag, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, fijne, gezellige creaties heb je gemaakt! Die sjaals vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben je gaan volgen via instagram dan blijf ik lekker op de hoogte van al het leuks dat je maakt. :-) Die lichtblauwe kleur garen die vind ik echt tof, welke kleur en garen is dat? En wat een gaaf idee om gehaakte dingen te gaan stempelen, je moet er maar op komen... ga ik zeker eens proberen..

    Lieve groet,dinah..

    PS, zag dat je mij ook al gevonden hebt op instagram. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lichtblauwe garen is van Lana Grossa de "Arioso"..ik won 2 bolletjes bij essiebirdies op instagram

      Verwijderen
    2. Het lichtblauwe garen is van Lana Grossa de "Arioso"..ik won 2 bolletjes bij essiebirdies op instagram

      Verwijderen
  9. Wauw... Wat een boel creaties op een rij zo hè, geweldig! Dat is het enige voordeel van het Samsung- debacle; mijn kaak ligt op schoot van varbazing van al het moois dat jij in korte tijd hebt gecreëerd. Ook al gad ik al veel gezien; toch is het anders als je alles zo achter elkaar zet.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie dingen heb je gehaakt! Ik vind dat idee van de stempel heel leuk, ga ik onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, inderdaad een inhaaldag gemaakt zo te zien! Ik ga gauw kijken wat je allemaal weer voor moois en leuks hebt laten zien in je berichtjes. Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!